סיפורים אחרונים של

משרד החינוך למוסדות החרדים- אין ללמוד ביום העצמאות

בעקבות פניית עמותת חדו"ש למשרד החינוך,מנהל האגף לחינוך מוכר שאינו רשמי (חינוך חרדי) במשרד החינוך, יהודה פינסקי, שיגר אתמול מכתב לכל מנהלי בתי הספר שבאחריותו, זאת בדרישה שלא לקיים לימודים ביום העצמאות. במכתב ששיגר בסוף השבוע האחרון מנכ"ל חדו"ש עו"ד אורי רגב לשר החינוך, הרב שי פירון כתב רגב: "המשך מימון מוסדות שמחנכים לשלילת המדינה- מעשה התאבדות".

גנץ לא הניח דגלון על קבר החלל האחרון והתנצל

חלל צה"ל האחרון, יבגני טולוצ'קו, נקבר בחלקה של חיילים שיהדותם מוטלת בספק והרמטכ"ל הניח דגלון על קברו של חלל אחר. בעקבות הביקורת על גנץ שונו הנהלים

טקס משואות אלטרנטיבי לתפארת חופש הדת והשוויון בנטל

הטקס עומד לראשונה בסימן תקווה לשינוי ולמהפכה אזרחית. מנכ"ל חדו"ש, הרב רגב: "אין מתנה טובה יותר שהממשלה יכולה לתת למדינה מליישם את הבטחת מגילת העצמאות לחופש דת ושוויון"

11 אלף אברכים קיבלו פטור, רק 10% הצטרפו לשוק העבודה

שנה וחצי לאחר החלטת הממשלה, 73% מהחרדים שקיבלו פטור משירות אינם עובדים

פירון: לא נתקצב מוסדות שלא ילמדו ליבה

שר החינוך אמר בראיון ל"ידיעות אחרונות", כי לימודי ליבה הם התנאי של המדינה לתקצוב

להפסיק התקצוב למוסדות פטור שלומדים ביום העצמאות

50 אלף תלמידי מוסדות הפטור לומדים בימי העצמאות - בניגוד לחוק. מנכ"ל חדו"ש, הרב רגב קורא לרב שי פירון לנקוט צעדים נגד מוסדות עברייניים ולהפסיק להם את ההקצבות

תוכנית מצוינת לכותל – חבל שלא יישמו אותה

הצעת שרנסקי לחלוקה מחודשת של רחבת הכותל היא רעיון מצוין, כותבת ליאת רון ב"גלובס", אבל היא ניסיון להרדים את נשות הכותל

חדו"ש: הצעת הקנטונים של אגודת ישראל – דוגמה נוספת לעוינות שלה למדינה

ההצעה פורסמה בביטאון אגודת ישראל, "המודיע". העיתון קרא, לראשונה, להקים אוטונומיה חרדית בתחומי מדינת ישראל

מתווה שרנסקי: האזור לתפילה מעורבת בכותל יוגדל

יו"ר הסוכנות מציע כי רחבת הכותל תורחב ותחולק לשלושה אזורים שיהיו פתוחים ברצף – אזור לגברים, אזור לנשים ואזור לתפילה מעורבת. רב הכותל, הרפורמים והקונסרבטיבים הביעו הסכמה עקרונית למתווה

ערעור לבית המשפט העליון: קווי הפרדה לא עוצרים בבר אילן

סטודנטים ומרצים מהאוניברסיטה דרשו שקווי אוטובוס הנוסעים לבני ברק יעצרו בתחנה שליד האוניברסיטה. בית המשפט המחוזי דחה את עתירתם

איך תוכל לפעול?